2 Aralık 2014 Salı

Merhaba arkadaşlar; 
Önceki yazımda artık blogumla ilgilenme vaktinin geldiğini söylemiştim ama malesef yine fırsat olmadı. Şuan fırsatını bulmuşken bir paylaşım yapayım dedim. Hernekadar dikişi göz önüne alarak bu blogu açsamda ilk paylaşımım bi tatlı oldu :-) bunun sebebi de dikiş kadar mutfağa da hevesim olmasından kaynaklanıyor ;-) Bir anda aklıma düşerse olmadık bir zamanda mutfağa girer belki hiç yapmadığım bişileri bile yapan biriyim. Mesela geçen akşam hiç bilmesem de aklıma düştü bi un helvası yapayım dedim ve girdim mutfaga yaptım çokta güzel oldu sizlerle de paylaşmak istedim.. Ailem ve eşim çok beğendi ee tabi bende :-) blogum yeme içme üzerine olmadığı için tarif paylaşmadım ama olurda merak eden olursa tarifde verebilirim :-) İlk paylaşımın vermiş olduğu heyecandan olsa gerek bayağı uzun yazdım kusuruma bakmayın... En kısa zamanda görüşürüz umarım...  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder